Cari Blog Ini

Isnin, 29 November 2010

time pagi ...


hari ni bosan gilaa do . taktao nak watpe . hmm , ntah laa . pale hotak aku ni pown nga serabot . mcm mcm hal . hadoyy , cmner ni . sakit hati do . tak penah lepas dari masalah . mcm mcm tol . huh ! maintain cool jelaa kan . dlm hati takdae sape yg tao . ape laa nak jd nan life aku ni kan . sabar jelaaa .


time ptg ...


bosan gila bup nga bestbest aku online ni nan chatting nan budak budak best sis aku kacau lakk . dea pown nak online . perghh ! saket hati do . tapi aku maintain cool jee . padahal lam hati ni membara tao . HAHA :D sabar jelaaa . kawan kawan kat fb best oh . sporting gilaaa . sayanggg koranggg do . tengs coz make me happy (:




time malam ....


dah bosan sgt aku ckp kat ckp kat bapak aku aku nak maen game . dea nga cari ape ntah aku kacau dea . aku maen game . dah tergendala keje dea . HAHA , jahat gilaaa do . sorry abah ! ngee (: tadi sis aku nak online . tapi aku sajee jee maen game . then aku ckp kat dea pegi ngok movie lam laptop lu . to dea nga ngok laa to . aku sedap sedap jee online . HAHA . padan muke dea . mlm ni kat fb dpt kawan lagi . best gak . sporting gak . hee (: tengs bup korang sume nak gakk kawan nan aku . sayanggg korangg laa , HAHA :D




jumpe lagi di NEXT BLOG k . byebye , iloveyou all ! (:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan