Cari Blog Ini

Ahad, 28 November 2010

OMG !

oh , tension gilaaa aku . witoe shida tegor aku kat fb . tekejot gak . but wat biase jelaa . hmm , nape dea tegur aku ? tanye sume sal ben . huh ! sakit hati jee . aku elok elok nak lupekan ben . dah laa ben mintak kapel balik witoe tapi aku sakitkan hati dea . bup aku tao shida sayanggg kat dea . now , aku dah egt balik kat ben . nd sometimes aku mase nyesal tak time ben balik . serabot do . taktao nak watpe dah . hmm , ntah laa . hidup aku tak penah lari nan masalah ni . nape laa kan . ben ben . kaw mmg salu ade lam hidup aku . nd lam hati aku . bile pk balik kaw gak yg terbaik oh . taktao nape . tiap kali aku kapel nan sape sape mesti nanti wujud pasal kaw . tak penah takdae story bout kaw . aku pown taktao laa . mmg aku sayang kat kaw . tapi shida tak nak lepaskan kaw . hmm , ape aku nak wat ni ? someone , help me !!! 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan